niedziela, 5 marca 2017

7/12 i 8/12 u Ewci

Witam serdecznie w niedzielne popołudnie.
Troszkę spóżniona,ale w końcu jestem   gotowa,aby dołączyć do kropeczkowo-ciapkowego zadania u Hubki.
A skoro już dopadłam do kompa to  wstawiam  nie tylko te kropy,ale także karteczkę  na 8 zadanie.

Zatem bez przedłużania najpierw 7 zadanie 


Pokusiłam się o zrobienie dwóch kropkowanych karteczek.
Pierwsza żółciutka jak wielkanocny kurczaczek,a to dlatego,bo  przypomniałam sobie  o naklejkach zakupionych zeszłego lata w  biedrze.A są to takie fajne fluorescencyjne baranki,które świecą w ciemności.
Duże kropy natomiast pochodzą z jakiegoś opakowania ,ale "bijcie , zabijcie " nie pamiętam po czym było.




W drugiej karteczce kropeczkowej  wykorzystałam  śliczną serwetkę w całuśne zajączki,natomiast baza w białe kropeczki pochodzi z zupełnie innej serwetki .Myślę ,że nawet całkiem fajnie to połączenie wyszło.



Jedyna dziś fotka ze słoikiem ,bo zapomniałam dostawić pozostałe karteczki.
Do słoika wrzuciłam 4x2zł,więc jakby co to i tam mam nadmiar kasiorki.


Zadanie ósme w sumie proste,ale jakoś nie miałam na niego pomysłu.


Wyszukałam najpierw jakiejś serwetki jaka by się nadała i coś tam z nią wymodziłam .
Zarówno kurka, jajeczka jak i drobne kwiatuszki pochodzą z tej samej serwetki. 



A na koniec kolaż dzisiejszych karteczek .


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie 
Do zaśki :)



24 komentarze:

  1. Śliczne karteczki, śliczne, ale "całuśne" zajączki wyjątkowo urocze. Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. te całuśne zające skradły moje serducho! śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zastanawiam po co nam te wszystkie wykrojniki, tusze czy jeszcze inne gadżety, skoro wystarczy żelazko i serwetki i można takie super karteczki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te całuśne zające bardzo mi się spodobały, co nie znaczy, że pozostałe karteczki nie są urocze. Świetnie sobie poradziłaś z tematami. Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczki :) całuśne zające są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajączki dla mnie numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, wszystkie karteczki są wspaniałe, ale naj, naj, najbardziej podobają mi się całuśne zajączki. Świetna jest ta serwetka i pięknie wykorzystałaś ją do karteczki :) Pozdrawiam bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki wspaniałe, Danusiu, zaś całuśne zające bombowe :) Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki :) Widzę, że serwetki są najlepszym papierkiem do karteczkowania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu! Karteczki są Wspaniałe, A ta z owieczką jest oryginalna-Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwariuję z Wami. Nie nadążam z komentarzami. Co Wy robicie, że tyle robicie? Masakra. Danusiu no jak zwykle Twoje kartki są fajne. Wesolutkie i kolorowe. Najfajniejsza to ta z całuśnymi zajączkami. Fajna grafika i świetnie ją skomponowałaś. Danusiu mam nadzieję, że dasz chwilę odpocząć i jutro nie pojawi się nowy post? Zapinkalasz jak motorek z Tymi pracami. Pozdrawiam kochana i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  12. całuśsne zajączki są mega!
    ale wszystkie karteczki są śliczne, fajna kompozycje i dobór kolorów:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu widzę karteczki machnęłaś migiem, nie wiem skąd Ty bierzesz te serwetki, ze pasują do każdego wymyślonego tematu. Zajączkowa zakochana para jest rewelacyjna, ale i ta z tagiem wpadła mi w oko :-)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Danusiu, karteczki kolorowe, radosne i mega wiosenne!
    I ciągle podziwiam Twoje zdolności recyklingowe - po prostu Mistrzyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki! Całuśne zające skradły moje serce, są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kropeczki i Twoje karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu, piękne karteczki, nie mogę wyjść z podziwu, jakie cuda wyczyniasz z tymi serwetkami.
    Fajny baranek świecący w ciemności.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne karteczki :) Te całuśne zajączki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Danusiu ze tak z serwetkami to wszystko tworzysz, niesamowite sa te całuśne zające:) sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne karteczki, a te zajączki super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prace!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wykorzystałaś całuśne zajce! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki Danusiu,masz w sobie tyle energii której mi wciąż brakuje,może jak popatrzę na Twoje cuda to naładuję akumulatory :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)