poniedziałek, 15 grudnia 2014

I etap losowania i ciasteczka Bożenki

Witajcie kochani.
Tak jak zawsze lubiłam sobie popisać ,tak dziś muszę się streszczać jak najszybciej .
Niestety gorączka przedświąteczna trwa ,a ja nawet na półmetku nie jestem .
Wpadło mi kilka zamówień ,które muszę robić na już .
A i w domu codziennie coś popycham do przodu ,aby wszystko mi się nie nagromadziło na ostatni dzień.

Kochani  do wczoraj był termin zapisów na I etap mojego urodzinowego candy,na które zgłosiło się po  podliczeniu  66 osób .
Spośród tych osób wybrałam jedną ,a w jaki sposób już Wam tłumaczę  .
Wypisałam wszystkie nazwiska i przypisałam im odpowiednią kolejność porządkową .

Nie chciałam się bawić w wycinanie żadnych karteczek,a i na tej maszynie co w necie jest nie chciałam jakoś polegać .Wszystko z braku  czasu i pewnie w styczniu będą już kartluszki i prawdziwa relacja  udokumentowana na fotkach.
Dlatego mi sprawę załatwił jeden telefon do przyjaciela ,który podał mi numer od 1 do 66.
A była   nią  osoba ,która kompletnie nie jest związana z moim blogiem, na jego temat wie tyle co nic i  jedynie ,że go prowadzę .
Nawet zbytnio jej nie wtajemniczałam o co chodzi z tymi numerkami .
Dlatego już oficjalnie mogę podać ,że został wytypowany numer 54 ,pod którym kryje się  

Kochana moje gratulacje  i proszę Cię o adresik do wysyłki

Oczywiście wszyscy zgłoszeni nadal biorą  udział w losowaniu styczniowym ,więc póki co można się nadal zapisywać tutaj 

A na koniec chciałam Was zaprosić do skorzystania z bardzo prostego przepisu Bożenki na ciasteczka maślane 
Zrobiłam dziś z dwóch porcji i powiem Wam ,że niebo w gębie,znikają w tempie błyskawicznym .
Tu już fotka z tego co zostało po łakomczuchowaniu .

Poza tym  bardzo fajnie wyglądają te ciasteczka  ,a  moje choineczki są  jak cieniowane 
.Nie będę ich niczym lukrować, bo i tak są dosyć słodkie i kaloryczne.
Mój syn już sobie je bardzo upodobał i sporo nagle z kuchni znikło.

A teraz znikam i wybaczcie mi ,że na razie bardzo mało komentuję i się pojawiam na blogach ,ale chyba każdy tak ma ostatnio.
Miłego wieczorku:)

Danutka:)))



26 komentarzy:

  1. gratuluję wylosowane 54 i "zazdraszczam" ciastek oj zazdraszczam, ale ile można jeść, (dużo:()

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęściary:) A ciacha wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję pierwszej zwyciężczyni:D
    a Tobie Danusi spokoju i duuuuuuuuużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Lucy z Mazur, gratuluję. Zabawa nadal trwa, więc........
    Danuś, już chyba się troszkę uspokoiłaś i wyniki, na które tak czekałaś są OK, bo zapomniałaś o tym nas poinformować w ferworze, tych świątecznych przygotowań.
    Pozdrówka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyni!!!
    Ciasteczka zlecę córci, bo ja póki co na razie myślę tylko o świętach szkolnych, nie domowych, ale może od soboty dam radę... no cóż - muszę;)
    Buziaczki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Lucy :) Bawimy się dalej, a przy takich słodkościach to i przegrana nie taka gorzka - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo pojelam o co chodzi w tym losowaniu. Ale mozna sie jeszcze zapisac? Gratulacje dla wygrywajacej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że można,to był dopiero pierwszy etap. .Link do zabawy jest na bocznym pasku i w poście .
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. No ja stanowczo protestuję, Twój przyjaciel nie jest moim przyjacielem bo wytypował niewłaścia liczbę hehehe.. no pewnie że żartuję, gratuluję Lucy wygranej ,szczęściara z niej.
    A zapomniałaś dodac , że to ja Ci poleciłam piec z podwójnej porcji , bo wiesz jak by nie to po ciasteczkach nawet zapach by juz nie został :-) . Wiem co mówie , bo ja była wczoraj sama w domku a jedną z dwóch blach prawie obróciłam , bo ciasteczka to niebo w gębie. A robi się je migiem.
    A ja 3 dzień pracuję w Mikołajowie i juz mi te pudełka , papierki i wstązki bokami wychodzą, a jeszcze nie skończyłam . Oststnia partia prezentów dopiero w fazie lakierowania a gdzie reszta? roboty ??????
    Pozdrówka Danusiu i niech Ci czas trochę zwolni.

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę,zajrzałam sobie na dobranoc do Danusi,żeby popatrzeć,co tu u niej słychać ,a tu taka niespodzianka,bardzo dziękuję i Danusi i jej przyjacielowi,że taką cyferkę podał,bardzo się cieszę,a pozostałym uczestniczkom życzę szczęścia w dalszej zabawie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo, a to nie mnie wylosowało? To mi się coś źle przyśniło jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęściarze :) A ciasteczka wyglądają smakowicie, przepis już mam muszę tylko znaleźć chwilkę z=żeby je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Lucy! Ciasteczka będę tworzyć w środę, bo jutro nie dam rady. Pozdrawiam serdecznie :) Spokojnej i dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawa trwa dalej więc głowa do góry;) Życzę dziewczynom powodzenia w kolejnym losowaniu:) A dziś gratuluję Lucy:)
    Danusiu ale mi zrobiłaś ochotę na te ciacha;) - lecę popatrzeć na to niebo w gębie...
    Pozdrowionka i buziaczki:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Lucy! Ciasteczka wyglądają fantastycznie. Ciekawe czy przetrwają do Świąt?
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję Lucy.Z przepisu skorzystam i uciekam do pracy, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyni i czekam na kolejny etap.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni: ) Ciasteczka wyglądają wspaniale w przeciwieństwie do naszych pierniczków które zrobiliśmy w niedzielę z moim Szczęściem: ) ale to już tradycja nasze pierniczki nigdy nie są jadalne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratki dla Lucynki :-)

    Danuśka sprężaj się bo "kruca fuks, mało czasu"! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Tej , która będzie się cieszyć wygraną!!!!!!A TEŻ PIEKŁAM TE CIASTECZKA MAŚLANE.Będą dla MOni na wigilię na WArsztatach!!!! POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Lucy. Ciasteczka wyglądają smakowicie, prześlij kilka mailem bo smaka narobiłaś :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. ..ooo.... gdzie ja byłam wcześniej...ale dobrze ze choć teraz tu trafiłam, pozdrawiam i zapraszam do mnie,YOLCA

    OdpowiedzUsuń
  22. Lucy gratuluję i bawię się dalej :-)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)