poniedziałek, 7 października 2013

CHOINKA Z KREPINY

Witam serdecznie !
Dziś wpadam tak szybko w przerwie na kawę,aby pokazać ,że lenistwo mnie jak na razie nie dopada.
Czas zasuwa w niesamowitym tempie,a roboty ciągle nie ubywa ale wręcz odwrotnie -przybywa.
A u mnie już od pewnego czasu ruszyła produkcja świątecznych ozdób.Były już papierowe aniołki,przykłady bombek oraz gwiazdki a dziś przyszła pora na pierwsze w tym roku choinki.

Kilka  ich już  powstało, a na pierwszy ogień chcę Wam przedstawić  wersję krepinową .

 Kolorystycznie połączyłam mój ulubiony kolorek  ecru z fioletem i delikatnym dodatkiem srebra w postaci małych bombeczek ,wstążeczki a u góry znajomy  kwiatek z wcześniejszych postów i  oczywiście pomalowany obowiązkowo też na sreberko.






Co prawda nie jestem z niej do końca zadowolona,a i fotka nie bardzo oddaje jej piękno,ale jak to mówią  w pewnym kabarecie   no cóż,no cóż,no cóż..

Zresztą poddaję ją Waszej surowej ocenie.

Na dziś to tyle,już niebawem kolejna choinka wykonana oczywiście inną techniką ,więc już dziś ciekawskich i zainteresowanych  zapraszam serdecznie .

Teraz zmykam dalej do mycia okien ,bo moja przerwa na kawę się skończyła a i słońce już mi w okna nie świeci.

Zresztą dziś jest tak  cudownie piękna pogoda,zachęcająca do przebywania na świeżym powietrzu i porobienia dalszych prac w ogrodach.

Pozdrowionka :)

DANUTKA:)))








25 komentarzy:

  1. Danusiu widzę że i u Ciebie przygotowania do Świąt. Przesyłam całuski Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na choinkę! Miłego mycia okien;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zerknęłam na pulpicie,to mi się wydawało,że zrobiłaś choinkę z materiału;)
    Jest świetna ,a dodatkowym plusem jest to,że ja z krepiny choinek jeszcze nie widziałam;)
    Czekam na te następne dzieła;)
    Przyjemnej pracy przy szorowaniu okien;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danutko! Pędzisz , lecisz ze swoimi pracami i postami , a ja chociaż też Danuta nie mogę za Tobą nadążyć!:) I jak to jest? Wszystkie prace i Twoje pomysły zawsze mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny oryginalny pomysł (przynajmniej dla nas:), a i chyba nie trzeba sie męczyć pół dnia z wykonaniem. Jedno jest pewne cieszy oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna choineczka. Widzę, że przygotowania do świąt idą pełną parą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy sposób na zrobienie choinki :) Zawsze to coś innego i przyciągającego oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choineczka jest wspaniała !!!!
    Ładnie posęcałaś krepinkę.
    Ozdoby ruszyły u Ciebie i widzę, że produkcja bardzo ładnie idzie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł.Można dobierać jakie się chce kolory.Też robie świąteczne ozdoby. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa choineczka, zadziwiają mnie wciąż Twoje nowe pomysły:)A okna cześć umyłam , a resztę nie wiem kiedy bo inne zajęcia i obowiązki nie pozwalają. Pewnie już dziś skończyłaś zaplanowane prace więc z robótkami i niespodziankami ciąg dalszy mam nadzieję:) pozdrowionka i słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i pomysłowa choineczka:) Widzę, że przygotowania ruszyły pełną parą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu!!!
    Choinka jest prześwietna!!!
    Jeżeli piszesz,że zdjęcie nie oddaje jej uroku,tzn że jest jeszcze piękniejsza :)
    Zachwyciła mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza i bardzo oryginalna, jeszcze takiej nie widziałam. A ja odsuwam od siebie wszystkie zimowe i świąteczne myśli. Zrobiło się ciepło więc po pracy biegnę do ogrodu i cieszę się tymi ostatnimi ciepłymi dniami. Jak sypnie śniegiem to pomyślę o Świętach. Okna też przydałoby się umyć. Szkoda, że dni są takie krótkie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wymyślona Danusiu-cudo-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super wymyśliłaś, niezwykła ta choinka. Nigdy bym nie pomyślała o takiej:) Jest super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstra pomysł. Bardzo podoba mi się:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam wcześniej i mówiłam, że piękna. Tutaj napiszę jeszcze raz... PIĘKNA!
    Jak widać krepina i metoda cukierkowa nadaje się także do choinek nie tylko do kwiatków :) główka pełna pomysłów i to się chwali Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudna choineczka i bardzo ciekawy pomysł na jej wykonanie:)))
    Brawo!!! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna choineczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy o oryginalny pomsyl! Pieknie to sobie ombyslilas i cudnie wykonalas.
    Przygotowania do swiat pelna para, u mnie tez choinka - choc ta tradycyjna.
    Jestem pelna podziwu dla Twoich pomyslow i prac, zaskakujesz za kazdym razem.
    Choc nie zawsze komentuje (wiem,ze czasem mi sie zdarzy przegapic post,bo malo czasu na komputer) to zawsze podziwiam, jesli nie tu,to na fb.
    Buziaczki Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ta wersja też i się podoba waniliowo jagodowa :))

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)