piątek, 7 czerwca 2013

KOSZYKI Z PAPIEROWEJ WIKLINY W ZIELONYCH KOLORACH :))) NIESPODZIANKA OD TERENI I KOSZYCZKI

Witajcie !

Wreszcie wróciła do mnie cywilizacja,mój sprzęt został naprawiony huraaaa!!!!
Co prawda ze zdrowiem jeszcze kruchutko,ale idzie ku lepszemu,mam bynajmniej  taką nadzieję.
U mnie dziś jak sam tytuł posta mówi będzie zielono:)


Najpierw  chwalę się  przesyłką od Tereni ,która okazała się bezinteresowną osóbką i zrobiła mi śliczną niespodziankę .
Jej propozycja pojawiła się tak nagle ,w chwili gdy same trudnośći i choroby mnie dopadały.To było jak iskierka z nieba w tym złym czasie, więc tym bardziej jej dziękuję .
A co dostałam spójrzcie sami ,bo ja jestem przeszczęśliwa i do tego ta zieleń ,którą uwielbiam .


Wieszaczek na klamerki do prania z małą wkładką 






I cudowny igielnik, także wreszcie moje igły będą w jednym miejscu, a nie jak do tej pory powpinane w różne szpulki z nićmi.Oj tego mi było trzeba 



Kochana  dziękuję jeszcze raz a Was zapraszam na  bloga Tereni,gdzie możecie podziwiać jej szycie ,szydełkowanie ,papierową wiklinę i nne przepiękne  prace 




A skoro dziś na zielono to pokażę moje kolejne wypociny z wyplatania właśnie w takich kolorach.O zrobienie takich dwóch koszyczków poprosiła mnie znajoma .Miały być równe w zieleniach a zarazem troszkę inne .

To zrobiłam  tak jak chciała i wiem już dziś  ,że się spodobały .













KOSZYKI MALOWANE FARBĄ





Na koniec dziękuję Wam  za tak liczne komentarze pod postami,ja  teraz będę nadrabiać zaległości ,bo przez ten mój brak komputera to nie do wszystkich zaglądałam ,za co przepraszam i obiecuję stopniowo Was odwiedzać.A stałym obserwatorom dziękuję za wsparcie  i za to ,że jesteście wtedy kiedy Was potrzeba.



A ponieważ jest na razie słoneczna pogoda to spróbuję  powoli ,bez szaleństw  nadrobić  zaległości podwórkowe ,bo przez tydzień byłam całkowicie uwięziona w łóżku.Mam tylko nadzieję,że na tym mój pechowy czas się powolutku kończy,bo ile można .



A na nadchodzący weekend dużo słońca życzę ,bo deszczu to już wszyscy mają po dziurki w nosie::)))

Pozdrawiam cieplutko:)

DANUTKA:)))









23 komentarze:

  1. bardzo ładny ten igielnik :) a Twoje koszyczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne kolory :) Pięknie to wszystko wygląda. Najbardziej podoba mi się igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty ale to Twoje koszyczki mi się najbardziej podobają :) Zrobiłaś je bardzo starannie i zadbałaś o szczegóły. Robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to dobry pomysł Danusiu, żeby już nadrabiać podwórkowe zaległości. Lepiej leżaczek na słoneczko i możesz sobie kręcić kolejne rurki. Koszyczki zieleniutkie jak wiosenna trawka. Ładnie dopasowałaś ozdoby. Prezent też udany i jaki praktyczny! U nas dziś nie pada (sama nie wierzę!) Słońca jeszcze nie widać ale niebo jest jasne i daje nadzieję...Życzę Ci udanego, spokojnego i słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny prezent no a koszyczki rewelacja
    pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty przepiękne, takie orzeźwiające w cudnym kolorze:))) Słoneczka i sił życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana muszę Ci powiedzieć,że z koszyczka na koszyczek coraz piekniej wyplatasz;))Jestem zauroczona Twoimi pracami;))Są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś przepiękne prezenty,kolorek typowo wiosenny,a koszyczcki są rewelacyjne.Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, prezencik jest rewelacyjny :) Jak pooglądałam zdjęcia, poczułam potrzebę posiadania woreczka na klamerki - jakoś do tej pory nie myślałam o tym , że ułatwiłby mi życie :) A koszyczki jak zawsze piękne, a do tego ta zieleń...... Wszystko jest super :) Pozdrawiam gorąco i życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba.Koszyczki bardzo ładne. Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na woreczek, kwiatuszka podobnego widziałam ale zazwyczaj jako ozdoba do torebki a z niego całkiem fajny igielnik powstał. Twoje koszyczki są cudne a zieleń im służy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne prace !! :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prezenty piekne,a twoje koszyczki pierwsza klasa,zastanawia mnie ten cudny zielony zywy kolorek czym malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie stworzyłaś te zielono-wiosenne prace:) A prezenciki równie piękne utrzymane w optymistycznej kolorystyce:) Pozdrawiamm i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ardzo ładne te zielone koszyczki, taki energetyzujący kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladne prezenciki,taki igielnik i mnie by sie przydal,bo tez moje wszystkie igly powbijane sa do szpulek znicmi hihi :)
    A koszyczki ladniutkie, jak komplecik wygladaja :) Ja osobiscie juz kolorowych nie bede robic, ale podziwiac u innych bede zawsze :):)
    Duzo sloneczka przesylam,w Anglii wreszcie zawitalo lato,jest bardzo cieplo,czego i Tobie zycze :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty śliczne i praktyczne:)Koszyczki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne koszyczki ! A i prezencik super od Tereni! Zdrówka życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prezenty,gratuluję:)Koszyczki po prostu urocze♥Trzymaj się kochana,zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty dostałaś. A te koszyczki są świetne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszyczki przepiękne! Wspaniałe prezenty dostałaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prezenty:) A koszyczki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)